McCORMICK X7.4 - 7.6 VT Drive traktor

X7 VT-DRIVE

Minden McCORMICK traktor azoknak a szenvedélyét és elhivatottságát tükrözi, akik részt vettek ennek a szuper traktorsorozatnak a tervezésében, tesztelésében és gyártásában. Az új X VT-Drive traktorok stílusban, technológiában, kényelemben és termelékenységben a legmagasabb minőséget nyújtják. A sorozat öt modelljét az új, négy- és hathengeres, többszelepes technológiával és Common Rail befecskendező rendszerrel készült  „Betapower Fuel Efficiency” turbó motor hajtja. Ezek a motorok SCR rendszert használnak, egy olyan kipufogógáz-utókezelő technológiát, amely a motor teljesítményére vonatkozó kompromisszum nélkül csökkenti a károsanyag-kibocsátást, ezáltal a motorok megfelelnek a Tier 4 Interim károsanyag-kibocsátási előírásoknak. A VT-Drive fokozatmentes sebességváltóval szerelt X7 modellekben ötféle motor van 136, 150 és 166 LE teljesítménytartományban a négyhengeres változatnál, 172 és 181 LE teljesítménnyel a hathengeresnél. A VT-Drive sebességváltó fokozatmentes sebességváltó (CVT), amely korlátlan számú sebességfokozatot tesz lehetővé nullától a felhasználási országban megengedett legnagyobb sebességig. Mindkét sebességváltóhoz tartozik egy – a kormányoszlop bal oldalán lévő – powershift váltó, és elektronikusan vezérelhetők a többfunkciós kartámaszon található nyomógombokkal. Az elektrohidraulikus kapcsolódású hátsó PTO 6 vagy 21 bordás, cserélhető tengelyt tartalmaz, amely négy fordulatszámot tesz lehetővé: 540/540E/1000/1000E rpm. A PTO elektronikus vezérlése mindig biztosítja az egyenletes, modulált munkaeszköz-indulást. A rendszer magában foglal PTO fordulósáv-kezelőt is, hogy a munkaeszköz emelésével kiküszöbölje a nyomvonal károsítását. Az X7 VT-Drive modellekben zárt központú hidraulikarendszer van variálható térfogat-kiszorításos szivattyúval. Az elektronikusan vezérelhető hátsó vonóhorog az alsó karokon lévő vonóerő-érzékelővel 9300 kg emelőkapacitást szolgáltat és lehetővé teszi a munkaeszköz pontos vezérlését. Egy Ride Control rendszer segít védeni a munkaeszközt és csökkenteni a rakomány rázkódását országúti szállítás során. Rendelkezésre áll egy radar szenzor is olyan tevékenységekhez, amelyek esetében valódi föld feletti sebesség szükséges, és ez használható bonyolult talajviszonyoknál is a vontatási teljesítmény növelésére és a kerék csúszásának csökkentésére. Igazi felhasználási változatosság érhető el egy első PTO-val és egy 3500 kg emelőkapacitású első vonóhoroggal. Lift & Lower (emelő és süllyesztő) kapcsolók vannak elöl, amelyek az elöl felfüggesztett munkaeszközök össze- vagy szétkapcsolását segítik. Az első tengely – mind a merev tengely, mind az elektronikus vezérlésű, független felfüggesztésű – 55°-os kormányzási szöget tesz lehetővé, így kiváló manőverezhetőséget biztosít szűk helyeken is. A „Premiere Cab” valódi high-tech kezelőfülke, amely a vezetőnek lehetővé teszi a traktor kényelmes és könnyű kezelését. A fülkében található egy Data Screen Manager (DSM) (képernyős adatmegjelenítő rendszer) – standard a VT-Drive modelleken –  és egy 12” érintőképernyős monitor, amelynek segítségével a vezető vezérelni tudja a traktor és a munkaeszköz teljesítményét és funkcióit (ISOBUS, műholdas irányító rendszer, stb.). A fülkebelső teljesen hangszigetelt, ergonomikus környezetet biztosító, magas minőségű, személyautó szintű kidolgozottságú, mindez tovább növeli a vezető kényelmét.

Betapower Fuel Efficiency Tier 4 Interim motorok SCR rendszerrel

Az X7 széria minden modelljét az új Betapower Tier 4 Interim motor hajtja. A VT-Drive fokozatmentes sebességváltóval szerelt X7 modellekben ötféle motor van 136, 150 és 166 LE teljesítménytartományban a négyhengeres változatnál, 172 és 181 LE teljesítménnyel a hathengeresnél. Minden motor turbófeltöltős, Common Rail befecskendező rendszerű. Ezek a motorok SCR rendszert használnak, egy olyan kipufogógáz-utókezelő technológiát, amely a motor teljesítményére vonatkozó kompromisszum nélkül csökkenti a károsanyag-kibocsátást, ezáltal a motorok megfelelnek a Tier 4 Interim emissziós előírásoknak. Az SCR technológia egy AdBlue® nevű készítményt használ, amit egy befecskendező egység fecskendez be a kipufogógázba egy külön tartályból. A folyadék eléri az SCR katalizátort, ahol reakcióba lép a kipufogógázzal, melynek  eredményeképpen jelentősen csökken a nitrogénoxid-kibocsátás. Az optimalizált, elektronikus üzemanyag-befecskendezés és a nagyobb hatékonyságú égés az SCR rendszerrel kombinálva lehetővé teszi, hogy ezek a motorok kivételes teljesítményt nyújtsanak. Ez 40%-kal több nyomatékot és rendkívül gazdaságos üzemanyag-felhasználást jelent, amely nagy rugalmasságot biztosít a használat során.

 

VT-Drive fokozatmentes sebességváltó

A VT-Drive sebességváltó a McCormick által kifejlesztett, fokozatmentes sebességváltó (CVT), amely korlátlan számú sebességfokozatot tesz lehetővé nullától a felhasználási országban megengedett legnagyobb sebességig. Ez a sebességváltó négy sebességcsoportot tesz lehetővé a különböző munkáknak megfelelően:

1. CSOPORT    MÁSZÓFOKOZAT        0,5 – 3 KM/H

2. CSOPORT    TEREP 1          0,5 – 12 KM/H

3. CSOPORT    TEREP 2          0,5 – 21 KM/H

4. CSOPORT    SZÁLLÍTÁS       0,5 – 40 VAGY 50 KM/H

A VT-DRIVE sebességváltó négy módban működtethető:

AUTO MÓD

Az elektronikus egység vezérli a motorfordulatot és a transzmisszió áttételi viszonyokat (a kartámaszba szerelt potméter beállításainak megfelelően) a kívánt sebesség elérése céljából.

MANUÁLIS MÓD

A kezelő állítja be a motorfordulatot a kézi gázkar használatával. Az elektronikus egység vezérli a transzmisszió áttételi viszonyokat a kívánt sebesség elérése céljából.

PTO MÓD

A kezelő állítja be a motorfordulatot a kézi gázkar használatával. Az elektronikus egység vezérli a transzmisszió áttételi viszonyokat bekapcsolt PTO-nál a kívánt fordulatszám elérése céljából.

MENET MÓD

A kezelő kiválasztja a traktor utazási sebességét és ez állandó marad.

Premiere Cab, egy valódi high-tech fülke

Két évvel az X7 széria kibocsátása után a Premiee Cab fülke szépítő és ergonomikus fejlesztésekkel korszerűsödött, amelyek növelik a kezelő kényelmét és könnyű működtetést tesznek lehetővé, így a földeken végzett munka hosszú óráiban a lehető legnagyobb stresszmentességet és kényelmet biztosítják. Az új fülke megőrizte az előző változat kivitelét - négyoszlopos kialakítású, egyenes padlózatú vezetőállással, hátrafelé nyíló ajtókkal és egyrészes panoráma-szélvédővel készült, ezáltal páratlan körkörös kilátást nyújt, és biztosítja a vezetőülés könnyű megközelítését. Az Alcantara kárpitozott, dinamikus légrugós rendszerrel és teljesen automata magasságállítóval ellátott forgó üléshez opciósan rendelkezésre áll egy háttámla-szellőztető rendszer és egy többfunkciós jobb oldali kartámasz, amely a traktor fő vezérlőelemeit tartalmazza. Szintén a kartámaszba van beszerelve egy 12” DSM érintőképernyős monitor, amely a traktor teljesítményét és funkcióit vezérli.  A teleszkópos, dönthető kormánykerék a műszerfallal együtt billen. Az új fülke alapkivitelben tartalmaz néhány új eszközt: belső tükör, további 12V-os csatlakozók hordozható eszközök számára, palacktartó, tetőnyílás-keret. A fülke túlnyomásos, hogy tiszta, pormentes legyen a környezet, a zajszint csak 70 dB. Nagy hatékonyságú, automata légkondicionáló tartja fenn a kívánt fülkehőmérsékletet az időjárási körülményektől függetlenül. A kezelő kényelmének további fokozása céljából opcionálisan elérhető egy elektronikusan vezérelhető, hidraulikus fülkerugózás.

 

  X7.440  X7.450  X7.460 X7.660 X7.670
TIER 4 INTERIM / STAGE 3B  BETAPOWER  BETAPOWER  BETAPOWER  BETAPOWER  BETAPOWER
ELECTRONIC HIGH PRESSURE COMMON RAIL

TURBO/AIR-TO-AIR INTERCOOLER

MAX. ENGINE POWER WITH POWER PLUS AT 1900 RPM (ISO TR 14396 ECE R120) 147/108 160/118 176/129 181/133 195/143

RATED ENGINE POWER WITH POWER PLUS A T 2200 RPM (IS O TR 14396 ECE R120)

136/100 152/112 170/125 175/129 191/140
MAX. ENGINE POWER AT 1900 RPM (ISO TR 14396 ECE R120) 136/100 150/111 166/122 172/126 181/133
RATED ENGINE POWER AT 2200 RPM (IS O TR 14396 ECE R120) 124/91 140/103 159/117 165/121 176/129
RATED ENGINE SPEED 2200 2200 2200 2200 2200
MAX. TORQUE (WITH POWER PLUS) (ISO TR 14396 ECE R120) NM 581 (620) 633 (671) 693 (693) 718 (765)  752 (810) 
TORQUE RISE (WITH POWER PLUS) 47% (43%) 41% (38%) 37% (28%) 36%(37%) 34%(33%)
BORE / STROKE   NM 104 / 132 104 / 132 104 / 132 104 / 132 104 / 132
DISPLACEMENT / NO. OF CYLINDERS / NO . OF VALVES     cm3 4500 / 4 / 16 4500 / 4 / 16 4500 / 4 / 16 6728 / 6 / 24 6728 / 6 / 24
S.C.R. EXHAUST SYSTEM

ADBLUE TANK CAPACITY 38 38 38 38 38
FUEL TANK CAPACITY 280 280 280 320  320 

• standard

DIMENSIONS AND WEIGHTS

  X7.440 X7.450 X7.450 X7.660 X7.670
FRONT TYRES 540/65R28 540/65R28 540/65R28  540/65R28  540/65R30
REAR TYRES 650/65R38 650/65R38 650/65R38  650/65R38  650/65R42
MAX. LENGTH (WITH BALLAST WEIGHTS)  MM 5070 5070 5070 5260 5360
MIN. WIDTH  MM 2430 2430 2430 2430 2430
WHEELBASE  MM 2600 2600 2600 2820 2820
HEIGHT OVER CAB  MM 2920 2920 2920 2920 3055
GROUND CLEARANCE  MM 485 485 485 550 650
TOTAL WEIGHT WITHOUT BALLAST WEIGHTS     KG 6850 6850 6850 7160 7360

 

Műszaki adatok
Típus Új gépek / Traktorok
Gép márkája McCORMICK
Megtekinthető Ács, Invest Park
Extra

Képek
Kapcsolattartó

Ács
Tóth Sándor +36 30 413 2290
Nagy Gábor +36 30 552 0052
 
Gyöngyös
Horváth János +36 30 552 0227
 
Sajópetri
Ligeti János +36 30 558 9586
 
Békéscsaba - Orosháza
Nagy Gábor +36 30 552 0052
 
Mezőfalva
Nagy Gábor +36 30 552 0052
 

Egész ország területéről hívható telefonszám:

Traktorok és munkagépek • Tóth Sándor
+36 30 413-2290
sandor.toth@investkft.hu

Ajánlatkérés

Captcha

Kiemelt partnereink